Rejestry, ewidencja i archiwa

Szkoła prowadzi:

  • księgę ewidencji dzieci,
  • księgę uczniów,
  • ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE,
  • rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych,
  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz ich duplikatów,
  • rejestr wydawanych kart rowerowych,
  • rejestr pracowników,
  • ewidencję akt osobowych pracowników,
  • rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy nauczycieli,
  • ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji,
  • księgę inwentarzową,
  • ewidencje: środków czystości, środków nietrwałych rzemieślnika, przejazdów służbowych, opłat pocztowych,
  • ewidencję dochodów za duplikaty świadectw i legitymacji,
  • księgę druków ścisłego zarachowania,
  • rejestr zamówień publicznych,
  • rejestr zarządzeń wewnętrznych,
  • rejestr skarg i wniosków,
  • rejestr korespondencji,
  • archiwum szkolne.

Osoba zainteresowana, starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do sekretariatu szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w sekretariacie szkoły.

Wytworzenie informacji 19.09.2014: A. Stach
Udostępnienie informacji 19.09.2014: M Marciniak